20 Şubat 2017 Pazartesi

EVDE SICAK ÇİKOLATA YAPIMI

Tarif geçen haftalarda kahvedünyası' nın gerçekleştirdiği çikolata workshopundan, maalesef ben katılmadım (katılmayı çok isterdim) ama instagramda @nabice hikayesinde paylaşmıştı bu tarifi ve bende bir çikolata sever olarak kaçırmadım hemen screenshotını aldım:))) 
Kışın soğuk günlerinde ev yapımı sıcak çikolatanın keyfini sizde çıkarın diye buraya da ekliyorum. Afiyetle...
Malzemeler
1 su bardağı süt
1 küçük kutu krema (200 gr)
40 gr bitter çikolata
1 yemek kaşığı bal (20 gr)
1/2 çay kaşığı tarçın (2 gr)
1 paket vaniya
Yapılışı
Çikolata hariç tüm malzemeleri küçük bir tencerede kaynatıyoruz. 
Ocağın altını kısıp, kaynayan karışımımızın içine çikolatayı ekliyoruz. 5 dakika kadar sürekli karıştırarak pişiriyoruz. 
Servis etmeden önce mikser ile 2-3 dakika çırpıp, afiyetle sevdiklerimizle içiyoruz.
Not:  Yalnız belirtmeliyim ki orjinal tarifte vanilya çubuğu vardı ben elimde olmadığı için paket vanilya kullandım. Eğer evinizde varsa mutlaka çubuk vanilya kullanın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder